Vragen & Antwoorden

  • Hoe bestel ik?

    • Er zijn twee manieren om een bestelling te plaatsen:
    • 1. Vooraf registreren: Registreer als klant bovenaan de pagina bij ”Log in”. Vul je contactgegevens in en begin met shoppen, door op een categorie te klikken en een product te selecteren. Rechtsbovenin klik je vervolgens op de butten ”Winkelwagen”. Vervolgens kies je je betalingsmogelijkheid en verzendmogelijkheid. Nadat je de algemene voorwaarden hebt gelezen en akkoord gaat met deze, kun je de bestelling afronden. Via e-mail ontvang je een orderbevestiging en wanneer je bestelling klaar voor verzending is krijg je een verzendbevestiging.

    • 2. Registreren bij afrekenen: Kies een categorie en selecteer een product. Ga naar de kassa (zie rechtsbovenin) en vul je contactgegevens in. Vervolgens kies je je betalingsmogelijkheid en verzendmogelijkheid. Nadat je de algemene voorwaarden hebt gelezen en akkoord gaat met deze, kun je de bestelling afronden. Via e-mail ontvang je een orderbevestiging en wanneer je bestelling klaar voor verzending is krijg je een verzendbevestiging.

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wanneer het product op voorraad is, ontvang je deze doorgaans binnen 3-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling, vanuit ons magazijn in Polen. Mocht het product niet op voorraad zijn, duurt de gemiddelde levertijd 8 weken (dit staat aangegeven). Wanneer het onverhoopt langer duurt, word je hiervan op de hoogte gesteld per e-mail.

  • Mijn bestelling staat op delivered, maar ik heb nog niets ontvangen. Wat nu?

    De verzending gebeurd vanuit ons algemene magazijn in Polen. Zodra de bestelling ons magazijn heeft verlaten staate status automatisch op delivered. Het kan dan 3-4 werkdagen duren voor het daadwerkelijk afgeleverd wordt.

  • Hoe retourneer ik een product?

    Download retourformulier dan hier. Alle retouren mogen verstuurd worden naar het kantooradres in Den Haag, zie retourformulier.

  • Is het mogelijk dat een product wordt geruild of geretourneerd wanneer ik deze op een evenement heb aangeschaft?

    Wanneer je de datum van de aankoop en de naam van het evenement kunt doorgeven en je hebt het product in Nederland of België gekocht, dan kan het product geruild of geretourneerd worden. Neem contact op met de klantenservice, via het contactformulier of e-mail info@tyr.nl, zodat zij je verder kunnen helpen.

  • Mijn product is stuk, wat doe ik er mee?

    Stuur het defecte artikel op met het retourformulier. Zodra de beoordeling heeft plaatsgevonden, wordt er contact met je opgenomen.

  • Inloggen lukt niet. Wat is het probleem?

    Augustus 2017 hebben we een nieuwe website gelanceerd. Helaas, de gegevens van onze klanten niet zijn overgedragen dus herregistratie in het systeem.
    Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, kun je deze altijd resetten, door op ”wachtwoord vergeten” te klikken. Lukt het daarna nog altijd niet om in te loggen, neem dan contact op met de klantenservice (info@tyr.nl). Zij zullen een nieuw wachtwoord aanleveren.

  • Hoe gebruik ik de kortingscode van mijn vereniging?

    Bij het afrekenen van je bestelling kun je de kortingscode invullen onder het lijstje met je producten. De producten zullen nu worden aangepast in prijs. Mocht je kortingscode niet werken, neem dan contact op met de secretariaat van je vereniging om na te gaan of je de juiste code hebt. Indien deze klopt, maak dan een foto van je waardebon en mail deze naar info@tyr.nl Producten die in de aanbieding zijn worden niet herberekend met de kortingscode. De kortingscode niet kan wel gecombineerd worden met andere waardebonnen.

  • Welke maat heb ik?

    De maattabellen zijn hier weergegeven. Mocht je maat nog onduidelijk zijn, neem dan contact op met de klantenservice.